Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка 156 1,9 JTD 16V, 159 1,9 JTD 16V, Accord 7

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    https://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
    Ето ти ги и двете как се държат на пътя, едната, просто не се държи.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #17
      Мдаа, много са надценени повечето от японските варели.
      Като изключим разните супер спортни gtr-и и nsx-и, то повечето хонди, тойоти и маздички са на нивото на пежо, рено и опел примерно. Никакво обезшумяване, гадно макферсон окачване отпред, масово торсиони или греда отзад и евтин пластмасов интериор.

      Върлуват и разни митове за здравина и надеждност, но ангр. верига на тея дизелови хонди кара колкото ремъка на жтд (около 100к км), само че струва десет пъти повече...
      Също и дюзите им не се рециклираха...
      156 2.0TS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от maxpower Покажи съобщение
        Защо Акорда колега? Ще се радвам ако дадеш по подробно, че ми е интересно? Скъпи са, предполагам има защо.



        Ще се раздвам да кажеш защо 1,9ката е за предпочитане?

        За 156цата до колкото се интересувах 16в също имат вихрови клапи, но това не е проблем, гледам има нови колектори по 350 лв с отстъпката. За 159ката ДПФ и ЕГР-а ще ги отстраня общо взето веднага, не мога да се разправям с ядовете от тия системи като я караме на къси разтояния, а на тези години вече със сигурност ще създават проблеми.
        Четох за м32 кутията, че са и слаби лагерите. Ще ги сменям ако трябва, все ще изкарат 100хил км.
        Виж сега, аз не съм капацитет относно модел 159....имам го от близо три години, иначе казано пресноебец....има момчета в форума който имат много по добри наблюдения, но влизат от дъжд на вятър, а тези който го претежават почти 10 години почти не влизат....и това е защото в форумите превез има познанията от нета, а не от опита.....виждам, че си се запознал с проблемите горе долу при различните модели, затова няма да ги коментирам
        Ще ти споделя моето виждане....най дуракоустойчив мотор е 1.9 120к.с....след това 1.9 150 к.с...и накрая 2.4 200 ил;и 210 к.с...за мотора 2.0...136к.с и 170 к.с нямам наблюдения...и е несериозно да казвам какво съм чел и чул за него....
        Удоволствието от карането, обаче е в обратен ред.....))
        Приеми, че цените на частите са почти еднакви, но цената на труда се вдига съответно с мощноста....
        Още един съвет ще ти дам....взимаш една торба с бира, отиваш в някой форумен сервиз, издебваш свободното време на механика, сядаш и събъседваш за инфото, което те интересува....90% ще ти обърнат внимание........
        По възможност търси кола на по малко години......защото 159-те си остаряха.....относно 156...по добре послушай скрапера, макар, че аз останах доста доволен от 2.4 10 винтила мотора 140к.с....карах я 7 години....без проблем
        Успех и късмет.....
        Last edited by Бобби; d.m.y г., 00:55.
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Мдаа, много са надценени повечето от японските варели.
          Като изключим разните супер спортни gtr-и и nsx-и, то повечето хонди, тойоти и маздички са на нивото на пежо, рено и опел примерно. Никакво обезшумяване, гадно макферсон окачване отпред, масово торсиони или греда отзад и евтин пластмасов интериор.

          Върлуват и разни митове за здравина и надеждност, но ангр. верига на тея дизелови хонди кара колкото ремъка на жтд (около 100к км), само че струва десет пъти повече...
          Също и дюзите им не се рециклираха...
          За пореден път се изхвърляш като чикия на мокър пясък....извинявай, тоя път го направи на сух, тоез в пустинята Сахара....тоез те арабите не случайно карат предимно японки при едни от най трудните условия за автомобили....
          Last edited by Бобби; d.m.y г., 00:55.
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #20
            Не говорим за джипове тук.
            Ясно е, че ленд крузерите, тундрите, хайлукс, паджеро и т.н. са яки машини.
            Говоря за масовите сивици, акорди, короли, мазди 3 и 6 че са евтина пвц ширпотреба.
            156 2.0TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Не говорим за джипове тук.
              Ясно е, че ленд крузерите, тундрите, хайлукс, паджеро и т.н. са яки машини.
              Говоря за масовите сивици, акорди, короли, мазди 3 и 6 че са евтина пвц ширпотреба.
              За тези който говориш, пак преобладават там...работил съм близо три години в Сирия....алфа може да видиш най много до Деярбекир, по точно Мерсин....по нататъка не съм виждал...
              п.п...сега само да не ми покажеш някой клип от нета с една червена 156-ца от едно музикално парче, дето пука гума при дрифт....))
              Last edited by Бобби; d.m.y г., 01:24.
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #22
                А, я виж как можеш да пишеш и смислени постове, без да се заяждаш и да обиждаш
                Интересно инфо е това.
                А я кажи, дизели видя ли там. Щото аз за Емирствата знам, че са 99.9% бензини.
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  -повторение -
                  Last edited by dhtj; d.m.y г., 01:25.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #24
                    Никога не се заяждам....говоря с особено чувство за хумор, тези който ме познават реално ме разбират, на другите им е по трудно......дизел само тежкотоварна техника.....най деянат камионите с въздушно охлаждане, опитай се да разсъждаваш над това....Магерус Дойтц е на уважение, не случайно една година Татра с въздушно охлаждане спечели рали Париж Дакар, Камаза е изключение, защото руснаците се ползват с голямо уважение там.....и т.н...
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #25
                      След 11,5 години със 156 1,9 JTD SW, мога да кажа само хубави неща за тази кола, и особено за мотора. Той НЕ изисква инвестиция и ремонти - просто сипваш и караш. Предното окачване и на 156 и на 159 е малко кекаво, но ако ползваш правилните резервни части (TRW), ще ги сменяш по-рядко в сравнение с другите. При 159 е по-здраво, но и съответно по-скъпо. Ако не ми беше вече омръзнала 56-цата щях още да си я карам, щото технически е ОК, та и тая опция не е лоша. Както и да е, което и да избереш ще имаш нужда от късмет, че и двата модела остаряха и е вече трудно да попаднеш на запазена и гледана кола.
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        А, я виж как можеш да пишеш и смислени постове, без да се заяждаш и да обиждаш
                        Интересно инфо е това.
                        А я кажи, дизели видя ли там. Щото аз за Емирствата знам, че са 99.9% бензини.
                        100 процента са на бензин, ама супера в страните от залива е 46 стотинки/литъра Най-масовите коли за лична употреба са американските, такситата са Тойоти, Нисани, Кия (щото са евтини), а европейските коли са рядкост не защото са лоши, а просто са по-скъпи в сравнение с другите опции. Единствената често срещана европейска кола там е ... Рено Дъстър
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • #27
                          Значи след известен брой огледи ще е 159/Акорд. Да питам и технически въпрос. Гледахме една кола. Много хубава обаче въртя в продължение на 10сек докато запали. Даже по едно време мислех да и дръпна ключа да не се мъчи. Докато въртеше пушеше сиво. Като запали почна да пуши черно. Отделно тракаше маховика, но това е ясно. За паленето ми е интересно - до сега всички запалиха от раз даже най големите дараци, а тази видимо запазена външно и от към интериор пък няма палене и пуши яко. Странното е, че поработи 1-2мин и продължи да пуши черно. Имаше стена отзад - оставихме черно петно. На какво може да се дължи това. Чак за такъв проблем с паленето не бях виждал тема до сега. Иначе колата видимо много хубава на външен вид и като интериор. Няма ръжда по мостовете, обичайните места като копчетата за ел стълката непокътнати. Цената е прилична.
                          https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...48963306028080
                          Last edited by maxpower; d.m.y г., 20:34.

                          Comment


                          • #28
                            Конкретния екземпляр, се продава от доста време вече. Цената по спомен в началото бе 5499лв. и ту я сваляха, ту я вдигаха отново... Според мен я пропусни и търси нещо друго.
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V & Fiat Bravo 1.9JTD GT

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              .....дизел само тежкотоварна техника.....
                              Само да допълня по темата за дизела, че времената, в които дЕдо е връткал геврека по текезесарските ниви е отдавна отминала и за никого не е тайна, че дизеловите агрегати имат много по-високо КПД, в сравнение с бензиновите. Тааа, тръцкайте си там на чесън, бензин, газ, мас, оцет и оставете хората да си карат на каквото искат.

                              ААа и стига с тия руснаци, аман от спомени от времето на студената война, лозунги за вечна дружба, братски народи и други тъпотии от преди 10 ти Ноември. Като толкова ви харесва, емигрирайте в Китай. Там комунизмът е в разгара си. Може да се преквалифицирате в някой тамошен локал за бързо хранене, с по-малко брашно и повече пилешко.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от driftmaster Покажи съобщение
                                Само да допълня по темата за дизела, че времената, в които дЕдо е връткал геврека по текезесарските ниви е отдавна отминала и за никого не е тайна, че дизеловите агрегати имат много по-високо КПД, в сравнение с бензиновите. Тааа, тръцкайте си там на чесън, бензин, газ, мас, оцет и оставете хората да си карат на каквото искат.

                                ААа и стига с тия руснаци, аман от спомени от времето на студената война, лозунги за вечна дружба, братски народи и други тъпотии от преди 10 ти Ноември. Като толкова ви харесва, емигрирайте в Китай. Там комунизмът е в разгара си. Може да се преквалифицирате в някой тамошен локал за бързо хранене, с по-малко брашно и повече пилешко.
                                А бе голобрадко, какъв ти е проблема...?....12 поста от как си се регистрирал 10 ме цитираш......раздела за икономика и политика не е тук, какъв комунизъм те тресе.... ....сорри, ако съм ти създал комплекс.....дано като ти поникне брада да вникваш за какво се говори в темата......не е за дизел, а за избор на автомобил, а това, че твоят създател е разводнява....е друг въпрос...
                                п.п...не ми се спори повече с овцата Доли на dhtj
                                Last edited by Бобби; d.m.y г., 23:51.
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X